środa, 23 lutego 2011

Rozkaz padł - stało się!

Zaczynamy!

11 lutego 2011, rozkazem komendanta chorągwi, otworzyłem próby na stopnie Harcerza Rzeczypospolitej i przewodnika. To już prawie dwa tygodnie, czas więc najwyższy brać się do dzieła!

Kim jestem? Drużynowym 47 Obornickiej Drużyny Harcerzy "Leśni - Białe Kruki". Harcerzem z Wrocławskiego Szczepu Harcerek i Harcerzy "Leśni". Zastępcą redaktora naczelnego "Ślężańskich Harców" (jeszcze nieoficjalnie). Facetem, mającym ambicje kształtować świat wokół siebie. Krukiem z Wrocławia.

Jak zapewne domyślasz się czytelniku - blog ten jest relacją z realizacji przeze mnie stopni HR'a i pwd. Jest on zarazem pierwszym zadaniem którego się podjąłem. Mam nadzieję, że wkrótce stanie się też... czymś więcej.

Tyle słowem wstępu.
Czuwaj!

1 komentarz:

  1. Adaś!
    Miło, że zacząłeś pisać. Obiecuję czytać i od czasu do czasu napisać parę słów. Życzę powodzenia i wytrwałości - i w blogu i w próbach.
    Wiesz, że to już zupełnie nie mój świat. Ciekawi mnie, czy jakoś znajdę się w tym, co czytam. :)
    Pozdrawiam ciepło,
    ewus

    OdpowiedzUsuń